21:25 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سود سهام عدالت

قابل توجه مشمولان سهام عدالت
پایگاه خبری راد: مشمولان سهام عدالت برای دریافت سود این سهام باید شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کنند.
برای ثبت شماره شبای بانکی هنوز فرصت باقیست
پایگاه خبری راد: مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به پرداخت سود سهام عدالت به مشمولان این سهام، گفت: کسانی که در سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷ صرفا ثبت نام اولیه کرده‌اند ولی به دلایل مختلف برگه‌های سهام عدالت را به تعاونی شهرستانی یا ادارات مربوطه ارائه نکردند مشمول سهام عدالت شناخته نمی‌شوند و طبیعتا به این عده سود سهام عدالت تعلق نمی‌گیرد اما به تمام مشمولان سهام عدالت که شماره شِبا اعلام کرده اند سود سال ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ پرداخت شده است. باقی مشمولان باید شماره شِبای خود را در سامانه سهام عدالت وارد کنند تا سود بگیرند.
سود سهام عدالت "فوت‌شدگان" چه می‌شود؟
پایگاه خبری راد: در روزهایی که سود سهام عدالت در حال پرداخت است، آماری مبنی بر فوت ۲.۵ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت و اینکه وراث بسیاری از آنها برای تعیین تکلیف آن مراجعه نکرده‌اند، اعلام شده است که طبق قانون باید مبالغ مربوط به سود سهام عدالت آنها سرمایه‌گذاری شود و در هر زمانی که وراث رجوع کردند سود سهام‌شان را بگیرند.
تقسیم ۵۷۵۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت بین مشمولان
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی درباره میزان سود تقسیم شده سهام عدالت بین مشمولان تا به امروز گفت: تاکنون سود عملکرد شرکت‌های پرتفوی سهام عدالت بالغ بر ٥.٧٥٠ میلیارد تومان بوده است.
شرکت‌ها ۴۵ روز فرصت دارند سود سهام عدالت را بپردازند
پایگاه خبری راد: شرکت‌های سرمایه‌پذیر مجموعاً بابت سود سهام عدالت قرار است ۴,۷۰۰ میلیارد تومان به سازمان خصوصی‌سازی پرداخت کنند. این شرکت‌ها تاکنون حدود ۱,۹۵۰ میلیارد تومان از این مبلغ را پرداخته‌اند و اکثر آنها تا پایان سال باید مبالغی که به عنوان سود سهام در مجمع عمومی تصویب شده را به سهام‌داران بپردازند.
برنامه جدیدی برای ثبت‌نام سهام عدالت وجود ندارد
پایگاه خبری راد: از میان کل مشمولان سهام عدالت حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مشمول سهام عدالت فوت شده‌اند، اما تنها حدود چهار درصد از وراث این مشمولان برای تعیین و تکلیف سهام عدالت متوفی خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده‌اند. همچنین طبق اعلام سازمان خصوصی‌سازی هیچ گونه ثبت نام جدیدی در حال حاضر برای سهام عدالت متصور نیست.
 ۴۱.۵ میلیارد دیگر از سود سهام عدالت روستائیان و عشایر واریز می شود
پایگاه خبری راد: پرداخت سود سهام عدالت بخش دیگری از مشمولان روستائیان و عشایری از امروز (چهارشنبه) به تدریج آغاز خواهد شد.
  درباره ناتوانی مردم در خرید گوشت تذکر داد!
پایگاه خبری راد: عضو کمیسیون برنامه از قیمت گوشت در بازار گفت: دام زنده قاچاق می‌شود و گوشت در بازار داخل به قیمت کیلویی ۹۰ هزار تومان رسیده است و برخی مردم چند ماه است که نتوانسته‌اند گوشت خریداری کنند.
اولویت بندی سود سهام عدالت
پایگاه خبری راد: سازمان خصوصی‌سازی فعلا زمانی را برای پرداخت نوبت دوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۶ اعلام نکرده اما تاکید کرده که دهک‌های کم درآمدتر را در اولویت قرار می‌دهد.
در دوران تحریم از منابع خارجی استفاده خواهیم کرد
پایگاه خبری راد: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: در دوران تحریم، از منابع خارجی استفاده خواهیم کرد و نباید بگذاریم راه منابع خارجی به کشور بسته شود.
دژپسند وزارت اقتصاد را با کارنامه درخشان تحویل می‌گیرد
پایگاه خبری راد: سرپرست سابق وزارت اقتصاد با اشاره به جایگاه اول این وزارتخانه در الکترونیکی‌سازی خدمات، خطاب به وزیر جدید اقتصاد گفت که وزارتخانه‌ای با کارنامه درخشان تحویل می‌گیرید.
۳ روز تا پایان مهلت مشمولان سهام عدالت
پایگاه خبری راد: مشمولان سهام عدالت که تاکنون شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده‌اند، فقط تا پایان مهر ماه برای ثبت آن مهلت دارند.
منتظر ثبت‌نام مجدد سهام عدالت نباشید
پایگاه خبری راد: در حال حاضر تعدادی هستند که در طرح سهام عدالت ثبت‌نام نکرده‌اند، در عین حال سازمان خصوصی‌سازی رسما اعلام کرده که هیچ برنامه‌ای در این راستا ندارد و مردم نباید به پیام‌هایی که گه‌گاه توسط عده‌ای سودجو پخش می‌شود توجه کنند.
ارزش سهام عدالت خانوارهای ۵ نفره ۲۲ میلیون تومان شد
پایگاه خبری راد: با توجه به وضعیت کنونی بورس و رشد ارزش شرکت‌ها همراه با رکوردشکنی‌های نماگر اصلی بازار سهام، اگر در وضعیت فعلی سهام عدالت آزادسازی شود کسانی که سابقا یک میلیون تومان سهام عدالت داشته‌اند در حال حاضر ارزش سهامشان به بیش از ۴ میلیون تومان رسیده که در یک خانواده 5 نفری حدود ۲۲ میلیون تومان برآورد می‌شود.
سود سهام عدالت سال ۹۶ بیشتر از سال ۹۵
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه امروز و فردا برای تعدادی از مشمولان سهام عدالت سود پرداخت می‌شود گفت که سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۶ نسبت به سال مالی ۱۳۹۵ بیشتر است.